Monday, September 16, 2013

谁伴我闯荡






有人话:你吵可以好吵,静却静的恐怖。
我从来都吾想承认呢个叫双子座,我不过系吾单纯甘认为人人都有呢个特质,所以无野令你好特别。不过,每个人系独一无二既,又系另一个不争的事实。
所以凡事两面睇呢句说话系我学得最快的哲学;坚持原则系最吃亏的观念,因为世界永远不变的就系变。
有人话:你睇落老练咗。
不难解释。系快鱼吃慢鱼既世界,若我未变,出年清明或许,或者,要麻烦你到位一拜。呢句讲的过火喇。既是话,我变只不过为生存。有时自己好岚颠果阵,另一个自己会问D好正直但系又令你好担心既问题。打个譬如:当你想做D违背任何野但又不伤大雅既野时拒无喇喇问:甘吾系好岩啵。FREUD ID,SUPEREGO & EGO 呢排都好明显甘系我脑海彩排。危险。

跟住时代世界既改变,我越来越觉得自己凡人得无得再凡。系叹息着时间过得好快既同时,我亦都系度随波逐流,直至无时间想,无时间反省。
刚刚睇咗篇文章, 文中话:人要跳出COMFORT ZONE 之后再提及,人一生吾系追求安稳生活嘛?系咯。。。呢个就要睇你点取舍喇。

太耐无提文,就系挤吾出好睇D既字。再返睇年前既字迹,多少感慨到底自己早熟或是放慢速度。


文终:有缘再续。

1 comment:

Marvin the Marvelous said...

難以了解的雙子座。。。