Tuesday, February 3, 2009

初八初九之粗口篇

唔好意思,请原谅我呢篇含有粗口成分既发泄文章。

终于鼓起勇气讲分手, 眼泪都唔知流咗几多缸,仲以为拒甘阔达放手俾我走,点知十点几果轮竟然 铲上来揾我,话要箍煲。妖!咪盏令大家hurt多锅。。。点都好,始终都无应承拒。念下念下,留系KL都唔系办法,唯有返怡保,甘岩我细佬又有返,就跟据车啦。。。

等我细佬来果阵,我已经好很眼训,但系又训唔着。。。lan下lan下,差唔多4.30我细佬先到,就甘,上咗车。一路上我都尝试阖埋眼训觉,但系就系训唔着。休息站放完水,拒地问我来唔来支烟,好啦。。。拒地都问到咯。。。系车度点埋支烟,煲完无耐,就出事喇。。。。
‘civic 啊’
‘哈哈,BM来既。。。。’
‘刁!系civic来J。。。’
以上对话,系Hehe 同我细佬既对话,而我,就系后座继续阖埋眼。唔够十秒,我自己sense到唔妥,点解辆civic甘既?话口未完,揸civic条傻嗨竟然一路揸车,一路攞luk 棍系甘bok我地辆车。我一派斯文,梗系未见过呢种场面啦! 我几七惊条懵9到上心口既短命种碎镜啊!喂!大佬。。。我坐窗口边架,碎镜果阵D玻璃咪毁我容???仲忍惊拒攞部死人civic嚟撞我地,好彩都无,如果唔係,就真系真人版古惑仔咯!再加上车里只有我细佬系公既,我同Hehe都系女!有起乜事,我地真系极至蚀底!条civic傻嗨依然系甘bok系甘bok,之后仲驶横手,将架车驶嚟我地前面慢驶,妈咖嗨啊~咪即是聊交打???顶拒既肺!之后我细佬割拒车,用返同样手法对拒。条含家拎惹人就得,人地惹返拒就唔得!拒就傻9嗮,bok完左边bok右边。
我细佬话嗮以前都出过来行,拒条气梗唔顺啦!拒嚮highway度停车,无错,系好唔理智,但系唔到我出声。条仆街含家产,身穿红衣,依然攞住lok棍行埋来,身边仲有条友着黑衫。
刁拒老味!一过到来就mak大喉咙,又叫劏又叫斩!仲话:返怡保等。。。你阿星啊!一把年纪,毛都开始甩啦,仲学埋D脑笋未生齐既细佬仔系度叫嚣。无错,我系惊,惊我细佬忍唔住落车同条无脑傻嗨理论。Sorry,嚮甘既情况,根本就有理说不清,理论喔,嗮9气!
‘乜七。。。。@#¥%#@!射高灯#@……×&%……¥。。。。’
‘好似你射我灯先喔’
‘@%¥…&射高灯,我系怡保xx大佬#¥×……%#。。。@#……&))怡保等’
‘我宜家净系想返屋企,大家斯文人,你攞住lok棍讲野就唔系几岩’
‘@#¥%&×射高灯,我系怡保!¥@¥×大佬@(&%¥#。。。!@¥……&怡保等’
斋睇都知边句我细佬讲,边句係条无乜文化既sak-kai讲啦。。。
Cibai。。。条木嘴就攞起支棍,一野扳落我细佬手度,你话痛唔痛啊???!我细佬已经忍9拒唔住,要落车。哇!!!唔鬼惊咩?报纸成日都有讲路霸杀人啦!Hehe同我咪拉住拒,唔俾拒落车咯。条死产,攞完彩仲讲:返怡保等!
等你死人头咩?等埋后尾果几年就有拒份!刁你啊星,讲来讲去都系重复果句,返怡保等。正一陀衰家!之后我地开车,仲掉9住我地尾,开嗮高灯!cibai-kia,攞完彩好走啦!仲玩!
好彩,条蠢‘仁’之后上咗另一条返怡保既路,如果继续嚮我地后边开高灯,我都唔敢想像咯。。。
回家路上我一直念,点解可以有D甘无文化既人。念下念下,竟然又天马行空地念到HEROES里边D特异功能。。。唉,或者呢D,就系文明人既悲哀!唔系咩?看得西片多,就将西片桥段+幻想来满足自己想报复既心态;明知D报复无可能行得通,就返到屋企,水都无飲坐系度狂blog。
各位,寻晚无乜点训到,系车都无乜阖到,事发之后完全训唔到,宜家,已经系8.24am喇!刁拒老味,讲9咗粗口添!唔仁好意思,各位。。。

4 comments:

Jing ♫≈♪~♫♪ said...

miamia.. my Cantonese super lousy lerrr >.< wait for u come sg tell me story. haha

Anonymous said...

唔洗噜,送粒黄豆俾佢食。。。

Anonymous said...

wah...terrible...next time c tis kind of ppl fast fast run loh...haha
luckily u n ur brother safety thn hn 2 thx god ...

miapatra said...

ya lo ya lo! terrible an uncivilize man..