Wednesday, March 18, 2009

笑一笑~

爱情   
白雪公主,几咁纯洁无瑕。但系谂真啲,白雪公主,识得嗰个系王子,灰姑娘识嗰个又系王子;有个有特殊嚐好,钟意锡青蛙嘅女人锡咗只青蛙一啖,只青蛙变出嚟嘅又系王子!有冇人谂过根本个王子系同一个人呢?根本呢个王子都不知几x花心,周围沟女。仲无良到扮青蛙去沟添!


情窦未开   
我第一次恋爱之前,我认为自己就系杨过,而我同书里面个杨过唯一唔同嘅地方,就系佢有只大鵰。而我嗰阵,就钟意撚呢个相思同画眉多啲。同杨过一样,我从来冇谂过要考第一。  
我只需要爱情,只要搵到我嘅小龙女,我就可以抛弃学业,退隐山林,搬入新界住。但系我一定要住西班牙别墅,我唔住得村屋,我怕蛇虫鼠蚁。然后每个月至多出一次市区,不过我唔会逗留得耐,问亚妈攞完零用钱我就会入番入去。   
冇错,基本上,我由中一至中五都系喺呢种咁超然嘅思想下度过。嗰阵时学校最流行嘅辩论题目系:“中学生应否谈恋爱?”我认为,我哋应该辩论嘅系“中学生应否读书?”  
而喺我第一次恋爱之前,我嘅小龙女只需要一个条件,就系,我知我咁样谂好肤浅,但系嗰阵时我仲细,唔知道原来身材都好重要嘎



圣人话:“食色性也!”食同色,好唔同!一个人无论几钟意食,会唔会比几十蚊入戏院睇套“蒸气腾腾小龙包”?一个人无论几钟意食,又会唔会为咗望一旧冇包住嘅牛肉望到畀车撞?
童話
自細睇D童話都話,王子騎住白馬出現, 所以見到騎住白馬既就系白馬王子, 但系有無人念過, 騎白馬既其實系唐三藏咧?

source: cited frm http://car0753.blog.sohu.com/
N modified by Mia.

No comments: